23 Mart 2014 Pazar

MİM 'LENMİŞİM

MERHABALAR , MİM 'lenmişim haberim yok ...

Sevgili arkadaşım nisamla tarafından. Gerçekten de face kullanmaya başlayalı bloğumla ilgilenmem bana göre azaldı. Bu jestinden dolayı nisamla'ya tekrar teşekkür ediyorum.

1- Neden bloğunun adı ....?

Bloğumu kızımın ısrarları  üzerine açtığımdan dolayı ismini de ranamelek olarak adlandırdım.

2-En vazgeçemediğim kitabım:

Bende bir kitap diğemeyeceğim. Her türlü kitabı okurum.

Kendimle ilgili 3 doğru 1 yalan şey:

1-Bir işe başladığım da o işi hemen bitirmek isterim.
2-Herkesi kendim gibi sanırım.
3-Çocuklarımsız kendimi düşünemiyorum.

1-Ütü yapmaya bayılırıııımmmmm :))

3- En çok istediğin şey ?

Gurbette olduğum için olsa gerek bütün akrabalarımla aynı şehirde olmak.

Mim'lenmem bitti sanırım.  Bende,
                 1-halecetasarmlar
                 2-Marifethane
                 3-HANİFE  'ye göndeririyorum.

                       GÖRÜŞMEK ÜZERE ,    SEVGİLERLE....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder